1.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz zasady korzystania ze Sklepu Internetowego KoDietka (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez:
Poradnia Dietetyczna Marta Pantkowska
Adres siedziby: 86-021 Żołędowo, ul. Sasankowa 6
NIP: 5542646853
REGON: 385305267
Kontakt: e-mail: kontakt@kodietka.pl
1.2. Regulamin definiuje zasady zawierania Umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym w szczególności zasady:
1.3. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
1.4. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień w trakcie składania Zamówienia.
1.5. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, nazwa Sklepu, domena internetowa, a także wzorce, formularze, logotypy stanowią własność Sprzedawcy i mogą być używane wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
1.6. Przez użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć:
2.1. Sklep oferuje usługi w zakresie dietetyki, szkoleń i ewentualnie innych usług wskazanych na stronie https://kodietka.pl.
2.2. Szczegółowe informacje o zakresie usług i ich cenach dostępne są na stronie internetowej Sklepu.
2.3. Każda z usług sprzedawana jest zgodnie z opisem i ceną obowiązującymi w chwili składania Zamówienia.
3.1. Sklep prowadzi sprzedaż usług drogą elektroniczną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony https://kodietka.pl.
3.2. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien:
3.3. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem Umowy w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia.
3.4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu zamówienia.
4.1. Ceny usług podawane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeśli jest należny).
4.2. Dostępne metody płatności:
4.3. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Klient zobowiązany jest do uiszczenia zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy (złożenia Zamówienia). Po tym terminie Zamówienie może zostać anulowane.
4.4. W przypadku problemów z płatnością lub opóźnienia w płatności Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia dalszych działań.
5.1. W przypadku usług szkoleniowych i innych materiałów cyfrowych, dostęp zostanie przyznany:
5.2. Wszystkie terminy realizacji podawane są w dniach roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), o ile w opisie usługi nie określono inaczej.
5.3. Sprzedawca zobowiązuje się do realizacji usług z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z opisem zawartym na stronie Sklepu.
6.1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej zakupionych usług świadczonych drogą elektroniczną.
6.2. Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: kontakt@kodietka.pl. W zgłoszeniu zaleca się podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail (zarejestrowanego przy zakupie), numeru Zamówienia oraz szczegółowego opisu problemu.
6.3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w drodze korespondencji elektronicznej (e-mail).
6.4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania naprawcze (np. ponowne udostępnienie usługi, zwrot części lub całości należności).
7.1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez podawania przyczyny.
7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi złożyć oświadczenie w tej sprawie, przesyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail kontakt@kodietka.pl lub pocztą na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w pkt 1.1. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
7.3. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, pomniejszone o wartość świadczeń wykonanych do momentu odstąpienia, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.
7.4. Konsument, wyrażając zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy (14 dni) i zostając o tym poinformowany, traci prawo do odstąpienia w odniesieniu do w pełni wykonanych usług.
8.1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
8.2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu realizacji Zamówienia, obsługi płatności, obsługi ewentualnych reklamacji, a także – po wyrażeniu zgody – w celach marketingowych.
8.3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia Umowy i realizacji usług. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu.
8.4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Sklepu.
9.1. Wszelkie materiały (tekstowe, graficzne, multimedia) udostępniane w ramach usług oferowanych w Sklepie chronione są prawem autorskim. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie, publiczne odtwarzanie czy inne wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy lub innego uprawnionego podmiotu może stanowić naruszenie prawa.
9.2. Zakup usługi nie oznacza przeniesienia na Klienta autorskich praw majątkowych do materiałów, a jedynie przyznanie licencji (o ile wynika to bezpośrednio z charakteru zakupionej usługi) na korzystanie w zakresie i na warunkach określonych przez Sprzedawcę.
10.1. Sprzedawca dokłada starań, aby informacje zamieszczone w Sklepie były prawdziwe i rzetelne. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za skutki korzystania z materiałów, treści lub usług w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem lub z naruszeniem postanowień Regulaminu.
10.2. Sprzedawca nie odpowiada za szkody powstałe wskutek nieprawidłowego działania infrastruktury technicznej po stronie Klienta (np. brak dostępu do Internetu, wadliwe konfiguracje sprzętu lub oprogramowania).
10.3. W przypadku szkód wyrządzonych przez Klienta z jego winy, w tym nieuprawnionego przekazania dostępu osobom trzecim, odpowiedzialność za te szkody ponosi Klient.
11.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany wejdą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej jednak niż 7 dni od dnia ich ogłoszenia na stronie Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na zasadach dotychczasowych.
11.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
11.3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe miejscowo według przepisów o właściwości ogólnej. Klient będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, np. poprzez mediację lub stały polubowny sąd konsumencki.
11.4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie https://kodietka.pl.
Dbamy o bezpieczeństwo twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.
Copyright © 2025. Kodietka. All rights reserved.